suomen vampyyrit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

suomen vampyyrit

...
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 jäsenet...

Siirry alas 
+4
pullasuttu
Mei
Cria
fin
8 posters
KirjoittajaViesti
fin




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : etelä-Suomi

jäsenet... Empty
ViestiAihe: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeSu Loka 25, 2009 10:48 pm

alkuun kerrothan jotain itsesäsi.

-fin
Takaisin alkuun Siirry alas
https://vampyyrit.palstahaku.com
fin




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : etelä-Suomi

jäsenet... Empty
ViestiAihe: aloitan itsestäni   jäsenet... I_icon_minitimeSu Loka 25, 2009 11:50 pm

perustin tämän foorumin koska en ole löytäny vastaavaa suomen kielisenä. en tiedä miksi mutta vampyyrit
ovat aina kiehtoneet minua. en tarkoita mitään teinikirjallisuuden "kiltejä" vampyyreja kuten twilightin cullenit. hyvä kirja muuten Smile. tämän foorumin tarkoituksena on katsoa paljonko suomessa on kaltaisiaini.

-fin
Takaisin alkuun Siirry alas
https://vampyyrit.palstahaku.com
Cria




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 02.11.2009

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeMa Marras 02, 2009 7:19 pm

Onhan meitä toiset todempia kuin toiset mietin itsekkin aikanaan tälläsen tekoa kun ei sellasta ollut mut joo katotaan miten tää kokoa meitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
fin




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : etelä-Suomi

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeMa Marras 02, 2009 8:20 pm

mä meinasin jo et kukaan ei löydä tätä sivuu ku en oikee tiiä et minne laittaa linkkii.. mut toivotaa et porukka löytää tänne !
Takaisin alkuun Siirry alas
https://vampyyrit.palstahaku.com
Mei




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 13.01.2010
Ikä : 38
Paikkakunta : Seinäjoki

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 10:50 am

Satuin haahuilemaan Suomi24:sen foorumilla lukiessani vampirismista ja löysin tämän linkin. Toivottavasti tästä tulee asiallinen paikka, eikä mitään "teineilyä".

Voisin kertoa myös hieman itsestäni ja siitä, miten kiinnostuin aiheesta. Smile

Eli olen ihan tavallinen, kakskytneljä vuotias nainen, töissäkäyvä ja ihan "normaali". Minussa ei ole oikeastaan mitään mistä voisi aluksi luulla, että olisin millään tavalla vampiristi. Rakastan kesää, aurinkoa ja omaan ympärivuotisen päivettyneen ihon. Very Happy Kävin kyllä yksityisellä hammaslääkärillä teettämässä itselleni hieman pidemmät kulmahampaat ihan vain koska ne ovat minusta kauniit ja eikö se ole jonkinmoinen tunnistettava ulkoinen piirre..?
Olen omaksunut vampiristit, verenimijät aina kauniiksi, sulaviksi ja charmanteiksi olennoiksi, joten pyrin aina itsekin käyttäytymään sillä tuulella ollessani kohteliaasti ja silloin olen kyllä mahdottoman flirtti. Vampiristipuoleni tulee silloin esiin, kun lähden ulos, tapaan uusia ihmisiä.. silloin he jaksavat ihmetellä (en siis halua kehua Very Happy) hampaitani, silmiäni ja niin viettelevän varmaa kosketustani. Rakastan puristuvan lihan tunnetta hampaideni välissä ja sitä ääntä mikä toisesta lähtee, se henkäys, vartalon jäykistyminen..
Perheeni ja ystäväni tietävät tästä puolesta, osa hyväksyy, osa ei.
Mutta.. yksi osa puuttuu.. Kuten varmasti olette jostain sivuilta lukeneet näistä "verenluovuttajista", ns. "orjista", minulta itseltäni puuttuu sellainen.. Ei ole ketään, joka vapaaehtoisesti vuodattaisi itseään minulle, edes sen muutaman nuolaisun verran, kun ei siihen verta litroittain tarvitse. ;p

Parapsykologiasta, vampyyreista kiinnostuin jo tosi nuorena. Ala-astella luin tän klassikkokirjan; Noidan Käsikirja, sen missä on pääkallon kuva kannessa, jolla on vampyyrinhampaat. Very Happy Perustin jopa kerhon nimeltään Kuutamokerho. Pukeuduimme kavereideni kanssa aina vampyyreiksi, luimme kauhujuttuja ja jokainen toi aina teemaan sopivia eväitä. Se oli mahtavaa Very Happy
Meidän suvussa on myös tapahtunut kaikkia selittämättömiä asioita, joten uskon vakaasti aaveisiin, henkiin..

Mutta se siis minusta Very Happy Toivottavasti tänne löytää muitakin asiasta kiinnostuneita, porukka osaisi verkostoitua paremmin, kenties järjestää tapaamisia yms..
Takaisin alkuun Siirry alas
fin




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : etelä-Suomi

jäsenet... Empty
ViestiAihe: hei, kivaa että,   jäsenet... I_icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 5:26 pm

tänne eksyy uusia ihmisiä, vaikkakin hitaasti Smile no toivotaan että niitä tulee lisää vielä ! ja ei, en halua että tästä tulee mikään teini vamppyyri fani klubi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://vampyyrit.palstahaku.com
pullasuttu




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 29.03.2010

jäsenet... Empty
ViestiAihe: heijsan   jäsenet... I_icon_minitimeMa Maalis 29, 2010 3:22 pm

Heipsankeikkaa vaan kaikille ihmisille ja vampyyreille : ) . Löysin tän justiinsa ja oli pakko tulla ottamaan selvää, vallan utelias persoona kun olen ja kun nyt tässä eräs ystäväni kertoi olevansa yksi heistä. Itseä tämä haittaa laisinkaan, kun pitäny vampyyreja jo pidemmän aikaa äärimmäisen mielenkiintoisina.
~pullis~
Takaisin alkuun Siirry alas
fin




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : etelä-Suomi

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimePe Huhti 02, 2010 8:16 pm

mun mielestä vamppyyrit on kans erittäin mielenkiintoisia ja juuri sen mielenkiinnon kautta aloin ottamaan selvää niistä ja mielenkiinto vain kasvoi. mulla ei oo ketään lähipiirissä sellasia ihmisiä kenen kanssa vois puhua asiasta ja siks oonki yrittäny netistä löytää erillaisia paikkoja missä vois puhua saman tyylisten ihmisten kanssa mut sellasia hyviä paikkoja ei oo kauheesti ja varsinkaan täällä suomessa : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://vampyyrit.palstahaku.com
Rosenia




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 08.04.2010

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 9:33 am

Pfft. Eikö tämä muka ole jo kallistumassa teinien fanikerhoksi?
Eikö ole muuten hieman alentavaa puhua vampyyreista kuin eläimistä? Jo pelkkä puhetapanne saa minut epäilemään kuinka tosissanne olette. Ja kuinka perillä asioista. Ainakin fanitukseen näytätte kuluttavan merkittävän paljon aikaanne.
Takaisin alkuun Siirry alas
pullasuttu




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 29.03.2010

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeLa Huhti 10, 2010 8:50 pm

Siis tämä topichan on ihan itsestään kertomista varten sitten ~

Saanen kysäistä kuinka ihmeessä vampyyreista sitten tulisi puhua? Olisin utelias kuulemaan sinun kantasi ja puhe tapasi heistä, kun vaikutat niin totiselta näissä asioissa : )
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackHeartOfInnosence

BlackHeartOfInnosence


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 11.11.2010
Paikkakunta : Helsinki

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeTo Marras 11, 2010 8:29 pm

No heipä hei! (Onkohan täällä enää ketään?)

Olen pian 21-vuotias noitatyttö, jolla on pitkä okkulttinen tausta.

Olen kiinostunut vamppyyri-ilmiöstä. Vampyyriksi en kuitenkaan laske populaari kulttuurin tarjoamaa kuvastusta (verta imevä elävä kuollut). Twilight ei ole raamattuni ja True Boolin voisi tunkea syvälle sanonko-minne. Vaikka myönnänkin, että siinä on myös jotakin hyvin kaunista. Pidän esimerkiksi vampyyri-taiteesta.

Vampyyrismi velloo maailmalla, osalle se on elämäntyyli, osalle uskonto ja vain murto-osa tietää mistä siinä todella on kyse. Minulle "vamppyyrit" ovat ihmisiä siinä missä muutkin, kaiken näköisiä, kaikenkokoisia ihmisiä, pienellä poikkeuksella.

Oppimani mukaan vamppyyreja on kahdenlaisia; Psi:t eli energiavamppyyrit ja Sangit eli verifetissin omaavat vampyyrit (ja varmaan myös siltä väliltä).

Psi-vamppyyreillä pranan eli elinvoiman virtaus on heikko, myös kehon energiakeskus saattaa puuttua kokonaan. Oireet ilmenevät selittämättömänä väsymyksenä, johon ei lääketieteen ja järjen mukaan pitäisi olla mitään syytä. Tällaisen yksilön keho yrittää paikata energiavajetta ottamalla energiaa ympäristöstä (halusi yksilö sitä tai ei), yleensä kanssaihmisistä, mutta osa saa tarvitsemansa energian esimerkiksi ääniaalloista tai kasvien/eläinten energiasta. Toisin kuin luullaan, energian pölliminen terveen energiajärjestelmän omaavilta kanssaihmisiltä ei vahingoita heitä ja se on monesti hyvin huomaamaton prosessi.

Sangi-vamppyyrit ovat sitten niitä, jotka tuntevat selittämätöntä tarvetta vereen ja mikäli eivät saa sitä tarpeeksi usein - oireilevat. Sangit ovat itselle vielä melko tuntematon alue, oireista en osaa sanoa tarkkaan (itse he kai sen tietävät). Sangi taitaakin olla se, jonka moni mieltää vamppyyriksi. Ilmiön taustalla saattavat olla erinäiset verisairaudet: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Verisairaudet, esimerkiksi Trombosytopenia.

Myös erilaisia muita oireita on havaittavissa: Kalpeus (Sangeilla veren heikko rakenne?), tavallista tarkemmat maku ja hajuaistit, herkkyys auringonvalolle (tätä saattaa esiintyä erityisesti Psi:llä).

Juup, jos tunnistat itsessä noista oireita, on mahdollista että saatat vamppyyri ollakkin. Naurattaa kun ajattelen mutsiani, hänellä on nääs tavallista tarkempi hajuaisti, sekä on myös herkkä makuaisti, ei pysty juurikaan maustettuja ruokia (mitä "normaalit" syömme jopa päivittäin) syömään kun ovat muka liian vahvoja. Melko helposti sairastuvaa sorttia, yhtenään on aina joku nuha puskemassa. Jokseenkin usein marmattaa myös auringonvalosta "Voi, että kun tuo aurinko taas niin paistaa, voi että ku tulee pää ihan kipeäksi, verhot kii!". Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
CuteNightmare

CuteNightmare


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 15.08.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Klaukkala

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitimeTo Elo 16, 2012 7:09 pm

Joo...

Olen 15-vuotias lukiolais tyttö joka rakastaa vampyyrejä! <3<3<3<3
Minussa ei oikein ole mitään kerrottavaa, paitsi että minun harrastuksiin kuuluu piirtäminen ja vampyyrinä leikkiminen XD (teen tätä vaan itsekseni :l )

Huomasin että täällä on vähän hiljaista joten jos joku ystävällinen sielu voisisi lähettää jotain niin tietäisin onko tämä foorumi enää elossa. Smile

Kaunein terveisin: CuteNightmare lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ceraphim

Ceraphim


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 02.04.2013

jäsenet... Empty
ViestiAihe: Löysin tänne minäkin...   jäsenet... I_icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:02 pm

Mielenkiintoinen sivusto,toivottavasti mielenkiintoisia keskusteluja syntyy ja oikeatkin vampyyrit Wink tänne tiensä löytää... pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jäsenet... Empty
ViestiAihe: Vs: jäsenet...   jäsenet... I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jäsenet...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
suomen vampyyrit :: foorumi :: aloitus-
Siirry: